Top Ad unit 728 × 90

Αυτή κοπέλα ζήτησε από 5 διάσημες μάρκες ομορφιάς να την μεταμορφώσουν.

Είναι γνωστό, ότι το μακιγιάζ μπορεί να κάνει θαύματα στο πρόσωπό μας. Να εξαφανίσει τις ατέλειες και να μας δώσει μια τελείως διαφορετική και καινούργια εμφάνιση.
Η κοπέλα που θα δείτε παρακάτω ζήτησε από 5 γνωστές εταιρίες καλλυντικών να την μεταμορφώσουν.
Αυτή είναι η κοπέλα.





Όπως πολλές κοπέλες, δεν βάφεται πολύ στην καθημερινότητά της, αλλά θέλει να δείχνει όμορφη και να αναδεικνύει τα δυνατά της σημεία. Ζήτησε από κάθε εταιρία να την μεταμορφώσει για μια βραδινή εμφάνιση. Ήθελε την άποψη ενός επαγγελματία.
Giorgio Armani









Κόστος: Αγορά δυο προϊόντων.
Χρόνος: 1 ώρα.
Τι της άρεσε: Τα μάτια μου φαίνονταν πιο μεγάλα και πιο λαμπερά από ότι συνήθως. Ποτέ δεν πίστευαν, ότι το μπλε μολύβι θα είχε τόσο ωραίο αποτέλεσμα. Γενικά, ήταν ένα διάφανο και λαμπερό αποτέλεσμα. Σίγουρα, θα προσπαθήσω να το κάνω και μόνη μου.
Τι δεν της άρεσε: Νομίζω, ότι τα χείλη μου θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο λαμπερά, αλλά ήταν σχεδόν τέλειο.

Estee Lauder

 

 




 

Κόστος: Αγορά δυο προϊόντων.
Χρόνος: 1,5 ώρα.
Τι μου άρεσε: Μου έβαλαν κάποια προϊόντα καθαρισμού και ενυδάτωσης πριν το μακιγιάζ.
Τι δεν μου άρεσε: Τα χείλη μου ήταν τεράστια και το υπόλοιπο πρόσωπο ήταν σαν να είχε εξαφανιστεί. Δεν ήταν ιδέα μου. Οι σακούλες κάτω από τα μάτια μου πρόσθεταν τουλάχιστον 10 χρόνια. Όπως καταλαβαίνετε, δεν ήμουν πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα.

MAC

 




 

Κόστος: Προϊόντα αξίας 50 δολαρίων.
Χρόνος: 1 ώρα.
Τι μου άρεσε: Ήταν τέλειο! Διόρθωσαν το σχήμα των χειλιών μου με λίγο κραγιόν και εξαφάνισαν τις σακούλες από τα μάτια. Αν και η βάση ήταν λίγο παχιά, ήταν εντελώς αόρατη. Είναι με διαφορά το αγαπημένο μου.
Τι δεν μου άρεσε: Έπρεπε να αφαιρέσω το μακιγιάζ μόνη μου με ένα μαντηλάκι.

Givenchy

 



 

Κόστος: Αγορά δυο προϊόντων.
Χρόνος: 1 ώρα.
Τι μου άρεσε: Η αισθητικός μου είπε ωραία λόγια για τα φρύδια μου, το σχήμα των ματιών μου και τις βλεφαρίδες μου. Επίσης, με ρωτούσε συχνά, αν αισθανόμουν άνετα. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ ελαφρύ και φυσικό.
Τι δεν μου άρεσε: Δεν θα το αποκαλούσα βραδινό μακιγιάζ. Η αισθητικός ήταν τόσο σχολαστική με τα μάτια και τα χείλη μου, αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι ενδεικτικό. Θα το επέλεγα περισσότερο για τις καθημερινές μου δραστηριότητες.

ΝΥΧ

 



 


http://www.tilestwra.com/afti-kopela-zitise-apo-5-diasimes-markes-omorfias-na-tin-metamorfosoun/
Αυτή κοπέλα ζήτησε από 5 διάσημες μάρκες ομορφιάς να την μεταμορφώσουν. Reviewed by Team on 12:40 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ενημέρωση Ψυχαγωγία... Καφεδακι! © 2014 - 2015
Powered by JonjonLive

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.